Bahawa kami warga SK Kuala Pilah berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan seperti berikut:
MAKLUMAT MURID
- Memastikan semua murid menerima P & P mencapai objektif berlandaskan Falsafah Pendidikan Kebangsaan.
- Meningkatkan prestasi cemerlang dalam semua bidang.
- Memastikan semua murid yang memiliki displin yang cemerlang
- Mewujudkan budaya ilmu di sekolah
IBUBAPA/ PENJAGA
- Setiap waris murid yang berurusan dengan sekolah akan dilayan secara adil dan mesra
- Setiap aduan akan disiasat dan maklumbalas akan diberi tidak lebih dari tiga hari bekerja
- Setiap cadangan / usul yang baik dan munasabah akan dipertimbangkan oleh pihak sekolah.
STAF/ PENTADBIR
- Setiap staf sekolah menerima latihan dalaman dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya dua kali setahun
- Sebarang masalah/ kesulitan yang dihadapi oleh setiap staf akan diambil tindakan segera, tidak lebih dari tiga hari
- Mengurus dan mentadbir sekolah ini sebaik mungkin
SKATEHOLDER
- Memastikan setiap arahan dan permohonan pihak Kementerian Pelajaran diambil tindakan selewatnya-lewatnya 3 hari selepas surat/ arahan diterima.
0 comments:
Post a Comment